lunes, 12 de octubre de 2009

APURTU


2007.urtean ezagutu genuen Apurtu talde beteranoaren itzulera, eta CD berri honek indar betean dabiltzala frogatzen du. 13 abestik osatzen dute diskoa, horietatik abesti zahar punkarragoak daude (Apurtu edo Animales), eta abesti berriago eta punkrockeroagoak ere bai. Nik azken hauek nahiago ditut, eta horien artean Alex, Kakati, Harat eta honat edo Bidasoa Attakean agertzen den Klik nabarmenduko nituzke. Alex batez ere abesti bikaina iruditzen zait, erritmo mantsoa, letra landua eta melodia itsaskorra. 5. Eta 9. Abestiak bereziak dira, bulgarieraz eta errusieraz baitira hurrenez hurren. Nik bigarrena nahiago dut, bestea egia esan diskotik gutxien gustatzen zaidana da. Baina niri izugarria iruditzen zaidan abestia Ximonen abestia da, azken aurrekoa, zaharretakoa izan arren betidanik Apurturen abesti onena iruditu zaidana. Punteo ona, letra izugarria eta lelo itsaskorra. Liburuxkaren diseinua gogoko dut, eta orokorrean argazki egokiak aurkitu dituztela uste dut. Azala Bulgariako ikasle bloke bat da oker ez banago. Baina dena esan beharra dago, diskoaren galleta kaka hutsa iruditu zait, eta ez dut oso ondo ulertzen nola ez duten pixka bat gehiago landu. Azkenik aipatu ez diotela izenbururik jarri, imaginazio falta? Alferkeria? Utzikeria?

No hay comentarios:

Publicar un comentario